Volg de opleiding en ga zelf aan de slag als customer servicemedewerker. Leer hoe je op verschillende manieren het aanspreekpunt voor klanten kunt zijn en helpt hen met het maken van keuzes. Na afronding kun je gelijk aan de slag!
Na het volgen van de opleiding kun je aan de slag als customer servicemedewerker. Tijdens het werk heb je contact met individuele gebruikers. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en helpt bij het maken van keuzes. Dit doe je door op een klantvriendelijke manier te communiceren en te adviseren, informatie te verstrekken en oplossingen aan te dragen. Daarnaast ga je klachten op een goede manier af te handelen en registreren.
Voor wie is deze opleiding?
Dit opleidingstraject is erg geschikt als de volgende voorwaarden bij jou van toepassing zijn:
Je hebt minimaal een mbo-3 denk- en werkniveau.
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling).
Je bezit basis computervaardigheden en communicatieve vaardigheden.
Je past in een kantooromgeving.
Je bent een doorzetter, weet hoe je met klanten omgaat en hebt empathisch vermogen.
Het opleidingstraject
De opleiding Customer servicemedewerker duurt in totaal dertien weken. Voor de start van het traject heb je een intakegesprek met Messor. Daarna heb je drie dagen in de week school, op maandag, dinsdag en donderdag.
Je ontwikkelt tijdens deze lessen communicatieve en administratieve vaardigheden. Daarnaast ga je aan het werk met je telefonische (helpdesk) vaardigheden en automatiseringsvaardigheden. Je gaat je ook bezighouden met je eigen werknemers- en sollicitatievaardigheden.
Certificaat én grote kans op een baan
Na succesvolle afronding van het traject ontvang je een certificaat. Daarnaast heb je een reële kans op een baan na de opleiding. In de afgelopen vijf jaar is namelijk 70% van alle deelnemers doorgestroomd naar werk.
Wil jij zelf aan de slag als customer servicemedewerker?