Na deze opleiding kun je aan de slag als callcentermedewerker. Je leert hoe je telefonisch vragen van klanten beantwoordt en hoe je producten aan hen verkoopt. Daarnaast houd je je bezig met sociale vaardigheden. Na afronding ontvang je een certificaat en heb je een grote kans op een nieuwe baan!
Volg de opleiding Callcentermedewerker en ga aan het werk met verschillende communicatieve en sociale vaardigheden. Je leert hoe je telefonisch vragen van klanten beantwoordt en hoe je op de beste manier producten aan klanten verkoopt. Na afronding van het traject ontvang je een certificaat. Daarnaast heb je grote kans op een baan in het werkveld.
Voor wie is deze opleiding?
Dit opleidingstraject is erg geschikt als de volgende voorwaarden bij jou van toepassing zijn:
Je hebt minimaal een mbo-3 denk- en werkniveau.
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling).
Je bezit basis computervaardigheden en communicatieve vaardigheden.
Je past in een kantooromgeving.
Je bent een doorzetter, weet hoe je met klanten omgaat en hebt empathisch vermogen.
Het opleidingstraject
De opleiding Callcentermedewerker duurt in totaal dertien weken. Voor de start van het traject heb je een intakegesprek met Messor. Daarna heb je drie dagen in de week school, op maandag, dinsdag en donderdag.
Je ontwikkelt tijdens deze lessen communicatieve, commerciële en administratieve vaardigheden. Daarnaast ga je aan het werk met je sociale vaardigheden en outbound en inbound callcenter vaardigheden. Je gaat je ook bezighouden met je eigen werknemers- en automatiseringsvaardigheden.
Certificaat én grote kans op een baan
Na succesvolle afronding van het traject ontvang je een certificaat. Daarnaast heb je een reële kans op een baan na de opleiding. In de afgelopen vijf jaar is namelijk 70% van alle deelnemers uitgestroomd naar werk.
Wil jij zelf aan de slag als callcentermedewerker?