Nieuws

1 februari 2024

Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek opleidingstrajecten

Een onderzoek onder de deelnemers van onze opleidingstrajecten over hoe ze deze opleiding ervaren hebben en wat het hen heeft gebracht.

Header afbeelding

Deel artikel

107 deelnemers die tussen 1 oktober 2022 en 30 juni 2023 gestart zijn met een van onze opleidingstrajecten hebben we gevraagd hoe ze deze opleiding ervaren hebben en wat het hen heeft gebracht. De uitkomst is dat de opleidingen voor het merendeel hebben bijgedragen aan het zelfvertrouwen van de deelnemers en hun vertrouwen in het hebben van kansen op de arbeidsmarkt.

De belangrijkste uitkomsten zijn:

Wil je meer weten over dit onderzoek?

Deel artikel

Een paar van onze opleidingen

Zakelijke dienstverlening
Medewerker Klantcontactcenter

Kort opleidingstraject tot medewerker in een Klantencontactcenter.

Lees meer
zorg nieuwkomers
Zorg en welzijn
Nieuwkomers aan de slag in de zorg

Een traject speciaal voor nieuwkomers die graag aan het werk willen in de zorg.

Lees meer
Techniek
GAP Academy Metselen

Opleidingstraject tot metselaar.

Lees meer
Ga naar de inhoud