Nieuws

1 februari 2024

Uitkomsten klanttevredenheidsonderzoek opleidingstrajecten

Een onderzoek onder de deelnemers van onze opleidingstrajecten over hoe ze deze opleiding ervaren hebben en wat het hen heeft gebracht.

Header afbeelding

Deel artikel

107 deelnemers die tussen 1 oktober 2022 en 30 juni 2023 gestart zijn met een van onze opleidingstrajecten hebben we gevraagd hoe ze deze opleiding ervaren hebben en wat het hen heeft gebracht. De uitkomst is dat de opleidingen voor het merendeel hebben bijgedragen aan het zelfvertrouwen van de deelnemers en hun vertrouwen in het hebben van kansen op de arbeidsmarkt.

De belangrijkste uitkomsten zijn:

Wil je meer weten over dit onderzoek?

Deel artikel

Een paar van onze opleidingen

Overig
Zakelijke dienstverlening
Digitale Vaardigheden

Een kort opleidingstraject voor digitale beginners over werken met een pc of laptop, Outlook, Word, Teams en klantbeheer.

Lees meer
Overig
Chauffeursopleiding Vrachtwagen

BBL-opleiding van maximaal 6 maanden tot vrachtwagenchauffeur waarin je theorie en praktijk combineert. Je kunt meteen betaald aan het werk!

Lees meer
Zakelijke dienstverlening
Medewerker Klantcontactcenter

Kort opleidingstraject tot medewerker in een Klantencontactcenter.

Lees meer
Ga naar de inhoud