Medewerker Klantcontact
Kort opleidingstraject tot medewerker in een Klantencontactcenter.
Kort opleidingstraject tot medewerker in een Klantencontactcenter.
Algemene informatie
Startdatum: 16 september 2024
Locatie: Leeuwarden, Willemskade 30
Aantal deelnemers: 10
Succesvol afgerond: branche-erkend certificaat van de Klantenservicefederatie
Lijkt het jou leuk om aan de slag te gaan op de klantenservice waarbij je mensen telefonisch helpt bij hun vragen? Dan is dit korte opleidingstraject van Skillboosters iets voor jou!
Deze opleiding duurt 8 dagen, verdeeld over 2 weken. Elke maandag t/m donderdag volg je training van 9.00-16.00 uur. Er wordt gezorgd voor koffie, thee en een lekkere lunch. Tijdens de opleiding leer je op een interactieve en praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden die je nodig hebt om aan het werk te gaan binnen het klantcontact.
De laatste anderhalve dag van de opleiding staat in het teken van sollicitatievaardigheden. Daarmee ben je helemaal klaar om kennis te maken met werkgevers binnen de klantencontactbranche. Deze werkgevers ontmoet je tijdens speeddates die Skillboosters voor je regelt nadat je de opleiding hebt gevolgd. Hierdoor kun je meteen aan het werk!
Ook na de training en tijdens het solliciteren kun je nog steeds met vragen bij Skillboosters terecht. Zij helpen je waar mogelijk zodat jij een goede start hebt van je loopbaan binnen het klantencontactcenter.
Je behaalt het officieel erkende KSF-branchecertificaat, bestaande uit een theorie- en praktijkexamen. Dit certificaat wordt herkend en erkend binnen de klantcontactbranche en staat goed op je cv. Daarnaast begeleidt Skillboosters je nog 4 weken lang (1 uur per week) bij het vinden en houden van een nieuwe baan.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief.